ידיות לחדרי ילדים | נואבה קאסה דיזיין | חנות פרזול באשדוד
קטגוריות מוצרים
תפריט

ידיות לחדרי ילדים

ידיות לחדרי ילדים הן אולי פריט קטן, אך חשוב ביותר, שכן, בכל הנוגע לילדים, חשוב להדגיש את חוזק ועמידות המוצר, לאופן השימוש של הילדים, טריקות, משיכות באופן רציף ויומיומי ושימושים יצירתיים נוספים שרק ילדים יודעים.

ידיות לחדרי ילדים, משווקות ע"י נואבה קאסה במגוון דגמים וגדלים, אנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה המרהיב שלנו באשדוד, או להיכנס כעת ללשונית "ידיות", כאן באתר ולבחור את הידיות המועדפות עליכם (וגם על הילדים), לבצע את ההזמנה, ותוך כמה ימים הידיות יגיעו עד אליכם הביתה, להתקנה קלה ומהירה. צרו קשר, כעת!

ידיות לחדרי ילדים. מה חשוב לדעת?

ידיות לחדרי ילדים בפרט, וידיות בכלל, צריכות להיות עפ"י הפרמטרים הבאים:

  • גודל הידית.

גודלה של הידית מושפע מגודל החזית של הארון, או המגירה, עליה מתכוונים להתקין את הידיות, לחזיתות קטנות יכולות להתאים ידיות "כפתור", אלו הן ידיות קטנות המדמות כפתור, משמע, אחיזה מצומצמת, באצבעות, ממש כפי שמחזיקים כפתור. בדר"כ על חזיתות שכאלו, נהוג להתקין ידית כפתור אחת במרכז החזית.

בכל הקשור לחזיתות גדולות יותר, כמו של ארונות או מגירות רחבות, ניתן בהחלט לבחור ידיות אחיזה (או שני כפתורים בכל צד, פחות נוח, אבל אפשרי). גם אלו מגיעות בגדלים שונים והמידה נקבעת עפ"י נקודות ההברגה של הידית והמרחקים בניהן, כך למשל, יופיע המרחק (המידה) במפרט הידית: 128/160/192/242 במ"מ, בקטלוגים השונים.

  • חומר הידית.

ידיות עשויות חומרי גלם שונים המהווים חלק בלתי נפרד מהמראה העיצובי כללי של הפריט, או החלל, בו הפריט נמצא. ידיות עשויות נחושת, ניקל (מוברש או לא), נירוסטה, זכוכית, קריסטל, ברזל עץ ועוד.

  • כמות ידיות נדרשת.

על מנת לדעת בדיוק כמה ידיות לחדרי ילדים דרושות לכם, מומלץ לעבור על כלל החזיתות בחדרי הילדים, עפ"י סוג הפריט – ארון מלא, ארון עם מגירות, שידת מגירות, ארגז צעצועים וכדומה. לבדוק איזה סוג ידית מתאים לאיזו חזית, ולאחר מכן לספור את כמות הידיות הספציפית להן תזדקקו.

היכן כדאי לרכוש ידיות לחדרי ילדים?

זהו אמנם פריט קטן, אך בעל חשיבות מרובה ולכן, אנו בנואבה קאסה, מייבאים ומשווקים ללקוחותינו את הידיות המעולות של חברת RAFAELI המגיעות בשלל עיצובים מדליקים וצבעוניים, לנוחות שימוש מקסימלית.

הידיות מתאימות לכל סוגי הארונות והחזיתות, עמידות במים ואינן מחלידות.

אנו עומדים מאחורי כל המוצרים שלנו, כך ובמידה ואתם זקוקים לפריטים נוספים/ השלמות/ שאלות, או בקשות מיוחדות, צוות שירות הלקוחות שלנו יעמוד לרשותכם בכל אלו במקצועיות ואדיבות.


נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

0 0