כיור מונח קטן | נואבה קאסה דיזיין | חנות פרזול באשדוד
קטגוריות מוצרים
תפריט

כיור מונח קטן

כיורים מונחים הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מעיצוב חדרי האמבטיה שלנו, והיות והם מגיעים במבחר גדלים, אנו רוכשים כיורים מונחים גם לשירותי האורחים, בהם נדרש כיור מונח קטן יותר מזה הנמצא בחדר הרחצה הראשי של הבית.

כיור מונח קטן, הוא פתרון אידאלי עבור חללי שירותים קטנים, ומגיע במגוון עיצובים וסגנונות. למציאת כיור מונח קטן, מתאים לחדר שירותי האורחים, תוכלו להיכנס לקטגוריית הכיורים המונחים שלנו, כאן באתר, ולבחור את הכיור המתאים לכם ביותר.

 

כיצד בוחרים כיור מונח קטן?

על מנת להצליח בבחירת כיור מונח קטן עלינו לדעת כמה דברים:

מהו גודל הכיור?

גודלו של כיור מונח קטן, נגזר מגודלו של חדר השירותים ורוחב פתח הדלת. חשוב לתת את הדעת לעניין, שכן, אחרת, תבחרו כיור גדול מדי, ולא ניתן יהיה לסגור את הדלת עד הסוף.

מהו עומק הכיור?

לכיורים מונחים ישנם עומקים משתנים, גבוהים, או נמוכים, חצי שקוע וחצי מונח (חלק מהכיור בולט מהמשטח וחלקו שקוע). מה שיקבע הוא ההתאמה בין הברז לכיור ותכנון מוקדם לקבלת התאמה מושלמת.

מהו סוג המשטח עליו יעמוד הכיור?

אחד קשור בשני. חשבו על המראה אותו אתם מבקשים להשיג, והתאימו בין המשטח לכיור ולברז. עיצוב בסגנון כפרי, יהיה שונה במראה מעיצוב מודרני וכן הלאה. ולכן, לפני שבוחרים- החליטו על סגנון עיצובי מוביל לקבלת מראה הרמוני וזורם, בין הפריטים השונים.

 

היכן כדאי לרכוש כיור מונח קטן?

בחברת נואבה קאסה, שמים את הלקוח בראש ולכן, אנו מקפידים להציע לכם, לקוחותינו, מבחר גדול ומרהיב במיוחד של כיורים מונחים בסגנונות, גדלים, עיצובים וצבעים שונים. כיורים למטבח וכיורים לאמבטיה, כיור מלבני, כיור עגול או אובלי וצורות אחרות לבחירתכם.

ניתן לרכוש כיורים העשויים מחומרים שונים כמו זכוכית, קוריאן, גרניט, נירוסטה וכדומה ואופציות המשטחים רבות אף הן.

במידה ואתם זקוקים לעזרה בהתאמה ובבחירה, צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם בכל הדרוש.

 

כיור מונח – זה כדאי!

כיור מונח נחשב פופולארי ומועדף ע"י לקוחות רבים, והמבחר הגדול הופך את האפשרויות העיצוביות לבלתי נגמרות למעשה.

בחנות האינטרנטית שלנו, מופיעים מיטב הספקים והחברות הבינ"ל, מהן אנו מייבאים את המוצרים השונים. אנו מתחייבים על איכות ורמת גימור בלתי מתפשרת ובמחירים משתלמים במיוחד!

קישור למוצר


צרו קשר כעת, נשמח לעמוד לרשותכם!

0 0